Peugeot 301: щоденник довгострокового тесту III – багажник

Тест Драйв

Поточні враження

З відступом холодів несподівано і дуже суттєво знизилася витрата. Нагадаю, що у морози зі снігом та пробками він дійшов до лякаючих, як для цієї машини, 6,8 л дизеля на 100 км пробігу. Але, варто було температурі піднятися вище за нуль, а мені скинути расходометр після чергової заправки, як він встановився на позначці 5,7 л/100 км. При цьому ввечері я регулярно стою в пробках, за що треба подякувати «Київавтодору» з одного боку, і водіям, які не вміють лавірувати між ямами на швидкості більше 10 км/год, з іншого.

І раз вже зайшла мова про ями, я знову буду хвалити підвіску Peugeot 301. Яка дозволяє мені дивитися зверхньо на численних власників кросоверів і спокійно їхати 40 км/год і більше, там де вони злякано гальмують перед ямами. За весь час був лише один серйозний пробій підвіски спереду, але колдобина була справді царська, на всю ширину машини. Гума та диски перенесли її стоїчно, ходова, начебто, теж. Поступово звик до особливостей коробки передач і зчеплення і майже змирився з кермом, що далеко стоїть. А ось до керованості накопичилися питання, які розбиратимемо окремо. Сьогодні ж йдеться про багажне відділення.

Багажник та навантажувальні можливості Peugeot 301

Я завжди підозріло ставився до седанів, воліючи їм хетчі та універсали. Після тесту Peugeot 508 і парочки далеких поїздок на ньому думку свою майже переглянув, є все ж свої переваги у цього кузова, коли йдеться про бізнес-седани. Так може й бюджетні седани не такі погані, та й виробник обіцяє цілих 500 літрів багажного простору. Хіба цього замало?

Не мало. Але й небагато. Нагадаю, що в оцінках обсягу багажника виробники орієнтуються на європейську методику VDA. Яка полягає в тому, що простір вимірюється однаковими «цеглинами» розміром 50х100х200 мм, тобто об’ємом рівно 1 літр. І це непогано, особливо якщо ви возите в багажнику в основному цеглу, або, наприклад, тенісні м’ячі. Американці підходять до питання інакше, вимірюючи багажники «джентльменським набором» речей, що складається з кількох валіз та навіть сумки для гольфу. Ми вирішили піти приблизно тим самим шляхом. Тільки замість валіз взяли картонні коробки, які можна придбати в будь-якому будівельному магазині. Вони й виконуватимуть роль валіз та невеликої ручної поклажі. .

В наявності були коробки на 161, 85, 36 та 14 літрів. Найбільша повинна виконувати роль об’ємного домашнього предмета: тумбочки, складеної дитячої коляски, пральної машини тощо. Відразу зазначу, що ми тут не намагаємося когось викрити чи оскаржити методику VDA. Наше завдання – показати на практиці реальну місткість багажника. Вислухавши ваші коментарі та побажання, методику адаптуємо та будемо використовувати для всіх подальших тест-драйвів.

Отже, вперед. Найцікавіша, скажу я вам гра, варіація на тему Blockout, з простими предметами, але складним «склянкою». Вузьке місце стало зрозуміло відразу – це отвір. їздитимуть лише в салоні.

Найбільша коробка за всього бажання в багажник не помістилася. Її найменший габарит виявився трохи більшим за найширше місце отвору багажника. І навіть якби він був трохи ширшим — все одно б не увійшла через перепад порога і підлоги багажника.<< /a>Через салон теж не вийшло.

Спроба обдурити долю і все ж таки занурити її всередину, відкинувши спинку також не увінчалася успіхом. Проріз з того боку виявився такою ж висоти — трохи більше 48 см. Схоже, що габаритний вантаж тут може їздити тільки в салоні. jpg”>Не найщільніше завантаження, ще можна додати всяких фляжок, пакунків та іншої дрібниці.