Перший тест Ford Fiesta 2013 – потенційний бестселер

Тест Драйв

З причин, зазначених у профілі, я ніяк не міг відмовитися від пропозиції «Віді Край Моторз» короткочасно протестувати оновлений хетчбек Ford Fiesta зразка 2013 року. Адже Winner обіцяв завезти прес-паркові машини не раніше кінця березня, а руки вже свербіли на всю. На честь «Бачи», салонний тест для журналістів організували в кращому вигляді, я мав достатньо часу на знайомство з автомобілем, щоб скласти практично повноцінне враження та аргументовано відповідати на запитання «Треба брати?»«Мордашка» в стилі старшого Ford Mondeo – спірне, але в цілому симпатичне рішення.

Гей, подруго, що з обличчям?

Мордочка в стилі Aston Martin, яка надає лоску та преміальності новому Mondeo, на маленькому хетчі виглядає спірно. Хтось каже, що вона надає машині агресивності та стилю, хтось навпаки згадує дизайнерські експерименти Mitsubishi, які не пішли на користь Colt. Нема чого гріха таїти, перше враження від нової «Фієсти» на автосалоні в мене також було швидше негативне. Але побачивши машину живцем у салоні та в міському потоці (а «Фієсти» вже катаються дорогами країни), я свою думку змінив. Машина цікава, а те, що подобається не всім — так вона й не карбована, щоб усім подобатися.

На мій особистий смак, як потенційного покупця, цей дизайн зробив її більш чоловічою, ніж дорестайлінговий варіант.

Комплектація

Найвагоміший аргумент на користь оновленої, або як її називають на сайті Ford, нової «Фієсти». Особисто я ніколи не розглядав сьоме покоління як заміну своєї машини саме через комплектацію. Крім винятково комфортабельних рюшечок та дизайну, вона не пропонувала нічого особливого, порівняно з шостою версією. Але наразі ситуація змінилася. Український імпортер пішов європейським шляхом і «упакував» машину з погляду безпеки, нехай навіть на шкоду «рюшечкам». Так, ви не знайдете в Ford Fiesta зразка 2013 підігріву сидінь або безключового доступу. Але вже в базі отримаєте систему динамічної стабілізації (ESP) та сім (!) подушок безпеки. Дві фронтальні, шторки та бічні подушки для переднього ряду і навіть подушку для колін водія. Хто з однокласників зможе посоперничати?

А в іншому Winner залишився вірним собі. Базова версія позбавлена ​​кондиціонера, далі «плюшки» суворо відміряні в кожному рівні комплектації. 

Оновлено:

На жаль, офіційний імпортер автомобілів Ford в Україні повідомив нам, що в автомобілях виробництва 2013 року ESP буде опцією, а не стандартним обладнанням. Подробиці про ціни та точні комплектації стануть відомі у березні.

Простор

На перший погляд нова «Фієста» здається вже шостого покоління. Але враження оманливе. Зліва, наприклад, місця для коліна та ліктя більше. А до пасажира справа місця так само багато. В цілому, простір, на мій погляд залишився тим же. але й причепитися нема до чого. Сидіння обіймають щільно, у поворотах не вивалюєшся. Тридверка оснащується спортивним варіантом.

Але ось сісти за мною дорослому вже буде важче. Не тому, що машина поменшала, ні. А тому, що сісти у новій «Фієсті» я можу комфортніше. Адже регулювання керма по вильоту дозволило сісти на оптимальній відстані від педалей. Взагалі діапазон регулювань керма порадував, у поєднанні з регульованим по висоті водійським сидінням, кожен зможе розташуватися в цій машині комфортно. >Якщо високий водій сяде гранично комфортно по педалям, то за ним дорослий вже поміститься, тільки обхопивши спинку колінами. Але варто водієві трохи податися вперед і зовсім інша річ. Місця для голови ззаду також достатньо.

Добре попрацювали і з простором для дрібних речей. Кишені в дверях оснащені гніздами для пляшок та дуже об’ємні. А по центру аж три підсклянники.