Прокачування гальм без помічника

Поради

Вихід є. Для цього нам знадобиться нормальний газовий упор (амортизатор). Як таке може підійти газовий упор від капота, наприклад “десятки”. Головне, щоб він був у робочому справному стані.

СХЕМА ПРОКАЧУВАННЯ ГАЛЬМ В ОДИНКУ
Відкриваємо бачок з гальмівною рідиною і доливаємо (якщо є необхідність) гальмівну рідину. Потім натискаємо на педаль гальма кілька разів. Тиснути слід різко. Далі, утримуючи педаль гальма натиснутою, ставимо між нею і каркасом сидіння газовий упор. Після установки газового упору стравлюємо гальмівну рідину разом з повітрям з робочого циліндра гальм. У цей час, коли ми стравлюємо рідину, упор сам тисне на педаль і утоплює її до підлоги. І так далі, прокачуємо кожне колесо, поки з системи гідроприводу гальм не вийде все повітря. Все, прокачування гальм виконано. Тепер ви зможете самостійно прокачати гальма свого автомобіля. Схема прокачування гальм
Схема прокачування гальм: 1 – ключ з прорізом для відкручування гальмівних шлангів; 2 – шланг для прокачування гальм; 3 — посудина для гальмівної рідини.
Також існує ще кілька способів прокачування гальм своїми руками без помічника.

У першому варіанті потрібно шланг для зливу герметично зв’язати зі штуцером стравлювання повітря, а кінець шланга помістити в рідину. Качаючи педаллю гальма ми випускаємо повітря рідина, назад повітря поступити неспроможна, т.к. кінець шлангу в рідині, ми прокачаємо систему. Я так вчинив, коли не було помічника, прокачуючи систему і вийшло. Після перевірки системи на ходу зауважень немає…

Можна взагалі не прокачувати систему. Доливаєте “гальмузуху” до рівня, одягаєте трубку на штуцер колеса, що ремонтується, і опускаєте її в ємність з гальмівницею. Далі відпускаєте штуцер і можете займатися іншими справами, повітря саме вийде із системи, це лише питання часу. Бажано, щоб тара була прозора, то переконаємося, що повітря справді виходить.