Новий двигун з турбонаддувом покращує Mazda

Советы по ремонту

Шанувальники японського автовиробника чекали, коли моделі Mazda3 седан і хетчбек обзаведуться турбомотором – і, нарешті, це очікування закінчилося. Але Mazda в Україні не оснастила седан будь-яким двигуном з турбонаддувом. Mazda3 2021 оснащується зробленим на замовлення двигуном SKYACTIV®-G 2.5 з турбонаддувом і динамічним тиском.

Розподіл потужності від двигуна із турбонаддувом допомагає седану випереджати конкурентів. Його чудовий дизайн робить Mazda3 2021 року, оснащену турбомотором, більш економічним та плинним, ніж інші автомобілі цього класу, за рахунок перетворення кожної краплі бензину в енергію для живлення автомобіля.

Двигун з турбонаддувом забезпечує середню витрату палива 26 миль на галон у хетчбеку Mazda3 та 27 миль на галон у седані.

З семи рівнів обробки салону два доступні з двигуном SKYACTIV®-G, 2.5 Turbo та 2.5 Turbo Premium Plus. Mazda3 з турбонаддувом, здатна розвивати високі швидкості за лічені секунди, не витрачаючи більше часу на насос, напевно, викличе заздрість на дорозі.

Революційний ступінь стиснення

Двигун SKYACTIV®-G 2.5 Dynamic Pressure Turbo має ступінь стиснення 14:1, який перевершує можливості більшості інших двигунів з турбонаддувом, встановлених під капотом седана або хетчбека.

Ступінь стиснення двигуна є співвідношення між об’ємом циліндрів і камерою внутрішнього згоряння в двигуні як при максимальному, так і при мінімальному значеннях. Будь-який ступінь стиснення від 10: 1 до 12: 1 вважається вищим середнім для більшості двигунів з турбонаддувом. Ідеальний ступінь стиснення, якого потрібно прагнути — 15: 1.

Завдяки безпрецедентному ступеню стиснення 14:1 турбомотор Mazda3 2021 року не лише вражає, а й є революційним.

Чудовий ступінь стиснення означає, що двигун може виробляти більше потужності за меншої кількості палива, що означає менший час роботи на насосі для споживача.

Цей ступінь стиснення збільшує крутний момент або зусилля двигуна на 15%. Ефективність згоряння або швидкість та точність спалювання палива збільшуються на 9%. Підвищений крутний момент призводить до рівномірного та ефективного розподілу зусилля, що забезпечує більш чисту та плавну передачу потужності від двигуна до колес.

Збільшений момент, що крутить, покращує загальне враження від водіння Mazda3 2021 року, створюючи більш плавний хід.

Водіям, яким потрібен автомобіль, який може плавно пересуватися на високих швидкостях або в неідеальних дорожніх умовах – наприклад, на засніжених дорогах у столичному регіоні, – не потрібно шукати далі, ніж нова Mazda3 із турбонаддувом.