Електрокросовер Jaguar I-Pace

Електромобілі

Jaguar I-Pace – повнопривідний преміум-кросовер середньорозмірної категорії та, за сумісництвом, перший повністю електричний серійний автомобіль в історії британської марки, що поєднує ефектний дизайн, високий рівень практичності та прогресивну «начинку»…

Його головна цільова аудиторія – заможні люди, які проживають у великих містах і ведуть активний спосіб життя, які хочуть їздити на SUV, але при цьому трепетно ​​ставляться до екологічної ситуації у світі…

Вперше цей електрокросовер був продемонстрований широкої аудиторії у листопаді 2016 року – на міжнародному автосалоні в Лос-Анжелесі (але тоді лише в концептуальному обличчі)… Шлях на конвеєр зайняв у п’ятидверки менше півтора року, причому дісталася до нього вона з мінімальними змінами (і в плані оформлення, і щодо технічної частини) – дебют серійної моделі відбувся у березні 2018-го, на стендах Женевського автоогляду.

Зовні Jaguar I-Pace має яскраво виражені купеподібні обриси і більше схожий на хот-хетчбек, ніж на SUV, але при цьому справді виглядає ефектно, самобутньо і цілком збалансовано.

Анфас автомобіль миттєво впізнаємо – хижий погляд світлодіодної оптики, «фамільна» решітка радіатора з пористим малюнком і скульптурний бампер з «пащею» повітрозабірника.

У профіль електрокросовер демонструє присадкуватий силует з коротким капотом, зміщеною вперед кабіною та обрубаною кормою, стрімкості та ґрунтовності якому надають похилий лінія даху, рельєфні сплески на боковинах, «утоплювані» ручки дверей і величезні арки 18 до 22 дюймів.

Ну а потужний тил з невеликим віконцем, витонченими ліхтарями та псевдодифузором у бампері гармонійно завершує сучасний вигляд електрокара.

У довжину Jaguar I-Pace налічує 4682 мм, з яких на 2990 мм простягається відстань між парами передніх та задніх коліс, завширшки укладається у 1895 мм, у висоту не перевищує 1565 мм.

У спорядженому вигляді п’ятидверка важить 2208 кг, а її повна маса досягає 2670 кг.

Салон електрокросовера оформлений «за останньою модою» – з мінімальною кількістю фізичних кнопок та двома екранами на центральній консолі: верхній 10-дюймовий управляє інформаційно-розважальними функціями, а нижній 5-дюймовий – кліматичною установкою, введенням тексту та іншими вторами. Ще один широкоформатний дисплей знаходиться безпосередньо в полі зору водія, за рельєфним функціональним кермом, і відповідає за роль панелі приладів.

Інтер’єр автомобіля відрізняється продуманою ергономікою, преміальним рівнем складання та виключно благородними матеріалами обробки.

Апартаменти Jaguar I-Pace мають п’ятимісцеву розкладку. Переднім сідокам покладено ергономічно спрофільовані крісла з розвиненими валиками бічної підтримки, великою кількістю електрорегулювань, підігрівом та іншими «благами цивілізації».

На другому ряду – комфортабельний диван, відсутній підлоговий тунель та достатній запас простору навіть для трьох пасажирів (особливо в ногах та за шириною).

Британський електромобіль може похвалитися одразу двома багажниками: у передній частині знаходиться 27-літровий бардачок, а в задній – повноцінний вантажний відсік об’ємом 656 літрів. Задній диван складається врівень із підлогою, завдяки чому місткість «трюму» у п’ятидверки збільшується до 1453 літрів.

У рух Jaguar I-Pace EV400 наводиться двома синхронізованими електродвигунами (по одному на кожну вісь), через які проходять приводні вали, що поєднуються з одноступеневими планетарними трансмісіями та диференціалами. Продуктивність кожної силової установки складає 200 кінських сил і 348 Нм моменту, що крутить, а їх сумарний потенціал досягає 400 к.с. і 696 Нм пікової тяги (причому потужність поставляється на колеса у всьому діапазоні оборотів).

Стандартно електрокросовер оснащується літій-іонною тяговою батареєю ємністю 90 кВт∙год, яка забезпечує йому «дальнобійність» на одній зарядці в 480 км за циклом WLTP (тобто в реальних умовах – близько 350-400 км).