Чиста енергія: Mercedes-Benz EQC

Електромобілі

Mercedes-Benz EQC – повнопривідний преміальний електро-SUV середньорозмірного класу і, за сумісництвом, не лише перший представник так званого суббренду EQ (Electric IQ, тобто «електрично-інтелект»), а й взагалі перший серійний електромобіль в історії німецької марки, який поєднує в собі всі основні переваги звичайних Mercedes’ів з електричною «начинкою»… Основна цільова аудиторія п’ятидверки – заможні люди (як правило – сімейні), які проживають у великих містах і віддають перевагу активному відпочинку, які при цьому не байдужі до екологічної обстановки у світі…

Вперше Mercedes-Benz EQC з’явився перед світовою громадськістю 4 вересня 2018 року на спеціальному заході в шведському Стокгольмі, проте його повномасштабна прем’єра відбулася рівно через місяць на підмостках міжнародного Паризького автосалону (при цьому в концептуальному обличчі під назвою Generation дебютував ще восени 2016-го все там – у французькій столиці). «Зелений» SUV видерся на платформу позашляховика GLC, але при цьому «озброївся» двома потужними електродвигунами і отримав найширший перелік опцій.

Зовні Mercedes-Benz EQC виглядає привабливо, гармонійно та «породисто», загалом відповідаючи традиційній стилістиці німецького бренду, проте в його контурах простежуються певні футуристичні нотки. Попереду електромобіль чіпляє погляд виразними фарами, що «стікають» на рельєфний бампер і формують єдиний візуальний елемент з фальшрадіаторними гратами, а ззаду «хизується» стильними ліхтарями, з’єднаними між собою горизонтальною перемичкою, і акуратним бампером із захисною накладкою.

У профіль п’ятидверки відрізняється присадкуватим, динамічним і збалансованим силуетом, практично позбавленим суперечливих деталей, – довгий похилий капот, плавно спадаючі контури даху, «зухвала» лінія скління, експресивні боковини та великі арки коліс, що вміщають «19» розмірністю 21 дюйма… але через скромний кліренс вона ну ніяк не сприймається як повноцінний кросовер.

У довжину Mercedes-Benz EQC витягнутий на 4761 мм, з яких на 2873 мм простягається міжосьова відстань, а в ширину та висоту налічує 1884 мм та 1624 мм відповідно. Дорожній просвіт електричного SUV складає всього 120 мм, а при повному навантаженні взагалі скорочується до 97 мм.

Споряджена маса позашляховика дорівнює 2495 кг, а повна – 2940 кг (при цьому він здатний тягнути за собою причепи масою до 1800 кг).

Інтер’єр Mercedes-Benz EQC скроєний у дусі інших сучасних Mercedes’ів, і основний акцент тут зроблений на широкому плоскому щитку, що об’єднує під собою два 10.25-дюймові дисплеї: той, що перед водієм, відображає віртуальні прилади, а другий екран укладає у собі інформаційно-розважальні можливості.

Вдало доповнюють «внутрішню картину» і рельєфне багатофункціональне кермо з триспицевим ободом, і презентабельна центральна консоль, що містить стильні дефлектори вентиляції і два струнких ряди клавіш, які управляють кліматичними та іншими другорядними функціями.

За паспортом салон Mercedes-Benz EQC розрахований на перевезення водія та чотирьох його супутників, проте ззаду найбільш вільно почуватимуться лише двоє – на це натякають і високий підлоговий тунель, і вкорочена в центральній частині подушка.

При цьому мешканцям другого ряду відведений комфортабельний диван, та ще вони не обділені і додатковими зручностями – на кшталт індивідуальних вентиляційних дефлекторів, підлокітників та підсклянників. Що стосується передніх місць, то тут встановлені ергономічно спрофільовані крісла з відмінно розвиненими боковинами та купою електрорегулювань.

З практичністю у електрокросовера – повний порядок: його багажник при п’ятимісній розкладці здатний вмістити до 500 літрів поклажі, та ще й може похвалитися правильною формою.

Для Mercedes-Benz EQC передбачена одна-єдина повнопривідна модифікація під назвою EQC 400 – вона приводиться в рух двома асинхронними електродвигунами (по одному на кожній осі), які загалом генерують 408 кінських сил і 765 Нм крутного моменту. “Харчуються” вони від тягової літій-іонної батареї (компанії Accumotive) ємністю 80 кВт * год, розташованої під підлогою салону.