Електромобіль Hyundai IONIQ

Електромобілі

На автомобільному огляді в Женеві, який відбувся на початку березня 2016 року, представники бренду «Hyundai» офіційно продемонстрували світові електричний хетчбек «IONIQ» з приставкою «Electric» (втім у Мережі він був розсекречений за кілька тижнів до світового дебюту) .

Автомобіль, що став заключною ланкою в «електрифікованій родині» південнокорейської компанії, вже в 2016 році приступив до освоєння світових ринків, а почав із рідної для себе країни.

Розпізнати Hyundai IONIQ у модифікації Electric на тлі гібридних «побратимів» не складе труднощів: його відрізняють світлодіодна передня оптика, глуха декоративна накладка на решітці радіатора (причому її колір можна вибирати окремо) і 17-дюймові диски коліс оригінального дизайну.

>

У довжину електричний «Іонік» налічує 4470 мм, завширшки – 1820 мм, у висоту – 1450 мм. На відстань між осями у автомобіля припадає 2700 мм (загалом повний паритет зі стандартною моделлю).

Загалом, інтер’єр Hyundai IONIQ Electric сконструйований у тому ж ключі, що і на версії Hybrid: стильний дизайн, підпорядкований «фамільним» тенденціям марки, гідні матеріали оздоблення та купа сучасних «фішок». Але має він і індивідуальні особливості на кшталт кнопкового селектора трансмісії та деталей ексклюзивного кольору міді, що викликає асоціацію з електрикою.

У салоні «Іоніка» на «зеленій» тязі організовано п’ять місць з достатнім запасом простору і спереду, і ззаду, а об’єм багажного відсіку варіюється від приблизно 400 до 750 літрів залежно від положення спинок заднього дивана.

Технічні характеристики. Двигуною силою Hyundai IONIQ Electric наводиться за допомогою електромотора змінного струму, що видає 120 кінських сил (88 кВт) і 295 Нм крутного моменту з самого старту, який встановлений в комплекті з одноступінчастим редуктором та полімерною літією іонною батареєю ємністю 28 кВт/год.

Корейський електромобіль максимально прискорюється до 165 км/год, а їздити може у трьох режимах – Normal, Eco та Sport. На повністю заражених акумуляторах «Іонік» за європейською методикою NEDC здатний подолати понад 250 км шляху, однак у більш реалістичному південнокорейському циклі ці цифри набагато менші – лише 169 км. «Заправка» п’ятидверки до рівня 80% займає всього 24 хвилини за умови використання пристрою для швидкого заряджання, але можна також звернутися до звичайної розетки або функції рекуперації.

З технічного погляду Hyundai IONIQ Electric мало чим відрізняється від базової версії Hybrid: він побудований на передньопривідній архітектурі з жорстким кузовом, в якому широко використані високоміцні сталі та алюміній, та незалежними стійками МакФерсон спереду. А ось на задній осі тут встановлено напівнезалежну схему з торсійною балкою. Крім цього, електрокар оснащений електропідсилювачем керма та дисковими гальмами всіх коліс з ABS, EBD та іншими технологіями.

Комплектації та ціни. На південнокорейському ринку Hyundai IONIQ Electric продається за ціною від 40 мільйонів вон (~ 33 100 доларів США), а в інші країни (у числі яких, на жаль, не входить Росія) надійде в найближчий час. сучасних систем безпеки та комфорту.